zapraszamy do kontaktu

Dział obsługi klienta dostępny jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 15:00
Zadzwoń do naszego eksperta
Masz pytania lub wątpliwości? Nie czekaj, aż odpiszemy, zadzwoń. Nasz ekspert chętnie Ci pomoże.

FAQ

Czy mogę wykupić abonament miesięczny?

Czytaj

Czy mogę wykupić miesięczną subskrypcje?
Na ten moment dajemy możliwość wyboru planu oraz wyboru ilości dni w ramach kupowanego szkolenia. Pracujemy nad dodaniem możliwości subskrybowania Treneo.

Czytaj

Co mogę zrobić aby uzyskać kod rabatowy?

Czytaj

Co mogę zrobić aby uzyskać kod rabatowy?
Skorzystaj z formularza lub z numeru telefonu umieszczonych na naszej stronie. Nasi doradcy pomogą Ci uzyskać kod rabatowy.

Czytaj

Czy mogę zmienić plan w trakcie trwania szkolenia?

Czytaj

Co mogę zrobić aby uzyskać kod rabatowy?
Skorzystaj z formularza lub z numeru telefonu umieszczonych na naszej stronie. Nasi doradcy pomogą Ci uzyskać kod rabatowy.

Czytaj